یک قدم فراتر، با پرداخت درون برنامه ای

وضعیت دوره : تکمیل شده
22029
مدت زمان دوره : 27:35:58
حجم دانلود دوره : 4/2 گیگابایت
تعداد جلسات دوره : 33 قسمت

در صورتی که شما توسعه دهنده ی اپلیکیشن های اندروید هستید به احتمال زیاد به این موضوع برخورده اید که چگونه امکان فروش محصولات خود را برای کاربر فراهم کنید و یک تجربه ی خرید آسان را برای کاربر ایجاد کنید ؟


پرداخت درونبرنامهای یا In-App Billing که به اختصار به آن IAP نیز گفته می شود، یکی از خدمات ارائه شده توسط بازار است که به شما امکان میدهد یک فروشگاه در برنامه خود راه اندازی کنید و در آن محصولات مورد نظرتان را بفروشید. برای مثال، میتوانید از پرداخت درونبرنامهای برای فروش محتویات قابل دانلود مانند فایلهای موسیقی، محتویات مجازی مانند سکه ی داخل بازیها یا بهروزرسانی برخی از بخشهای برنامه که باعث ایجاد تجربه ی بهتری برای کاربر میشود استفاده کنید. از آنجایی که بازار همان روشی که برای خرید برنامههای غیررایگان استفاده میکند را برای پرداختهای درونبرنامهای نیز به کار میبرد، کاربران شما روند پرداخت مشابهی را تجربه میکنند و میتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.
در این دوره بر آن شدیم ضمن آموزش مفاهیم پیشرفته تر برنامه نویسی اندروید به این موضوع بپرادزیم و نحوه پیاده سازی پرداخت درون برنامه ای بازار را در اپلیکیشن های خود فراهم نماییم . در حقیقت شما در این دوره علاوه بر این که با پرداخت درون برنامه ای آشنا خواهید شد با مباحثی فراتر از آنچه در دوره ی لطفا برنامه نویسی اندروید را حرفه ای یاد بگیرید مطرح شده آشنا خواهید شد که کمک شایانی به افزایش سطح و توانایی برنامه نویسی شما در زمینه برنامه نویسی اندروید می نمایید .
در این انتهای دوره با ساخت بازی معروف آفتابه سعی بر آن شده تا شما دوستان عزیز به تسلط و درک کاملی نسبت به مطالب این دوره دست یابید .
پیش نیازها :

تسلط به برنامه نویسی اندروید پیش نیاز این دوره می باشد. برای یادگیری این مورد می توانید دوره ی زیر را در وب سایت اُکسیما بگذرانید:

سرفصل ها :
  • فصل اول : آشنایی با سرویس در اندروید
    • سرویس چیست و چه کاربردی دارد ؟
    • چگونگی ایجاد سرویس در اندروید
    • ارسال پارمتر به سرویس از اکتیویتی
    • رفتار بازآغازی و restart سرویس
    • معرفی ثابت Service.START_STICKY
    • معرفی ثابت Service.START_NOT_STICKY
    • معرفی ثابت Service.START_REDELIVER_INTENT
  • فصل دوم : فایل های aidl و ارتباط بین اپلیکیشن ها
    • فایل های aidl چه هستند؟
    • چگونگی ایجاد فایل های aidl
    • پیاده سازی سرویس exported
    • اتصال به سرویس های exported در اپلیکیشن های دیگر
    • باز کردن اکتیویتی اپلیکیشن های دیگر و دریافت نتیجه از آن
  • فصل سوم : آشنایی با Boadcast Reciver
    • پیاده سازی Boadcast Reciver
    • کاربرد های Boadcast Reciver
    • بررسی اتصال و عدم اتصال دستگاه به اینترنت به کمک Reciver
  • فصل چهارم: آشنایی با پایگاه داده
    • پایگاه داده چیست؟
    • معرفی پایگاه داده اندروید (Sqlite database)
    • ایجاد و حذف جدول
    • افزودن و حذف سطر از جدول (Insert & delete)
    • به روز رسانی یک سطر از جدول (update)
    • مرتب سازی سطر های جدول
    • خواندن داده های جدول
    • اضافه کردن دیتابیس به صورت لوکال درون پروژه
  • فصل پنجم : آشنایی با ORM ها
    • ORM چیست و چه کاربردی دارید ؟
    • آشنایی اجمالی با ORM های معروف اندروید
      • OrmLite
      • SugarORM
      • GreenDAO
      • Active Android
      • Realm
    • معرفی ORM معروف Realm و آشنایی با دستورات و متدهای آن
  • فصل ششم : پیاده سازی پراخت درون برنامه ای با استفاده از درگاه وب
    • معرفی WebView و نحوه کار با آن
    • معرفی intent-filter
    • چگونگی بازگشت به App از browser و درگاه وب
    • پیاده سازی درگاه پرداخت موبایلی زرین پال
  • فصل هفتم : پیاده سازی پرداخت درون برنامه ای کافه بازار
    • پرداخت درون برنامه ای (IAB)کافه بازار چیست ؟
    • تعاریف و مفاهیم پایه
    • پیاده سازی سریع پرداخت درون برنامه ای با کلاس های کمکی
    • پیاده سازی پرداخت درون برنامه ای توسط API پرداخت
  • فصل هشتم : ساخت اپلیکیشن و بازی معروف آفتابه به همراه پرداخت درون برنامه ای
مدت زمان جلسه : 00:46:04
حجم دانلود جلسه : 208 مگابایت

در این جلسه به شرح موارد زیر می پردازیم :

  • سرویس چیست و چه کاربردی دارد ؟
  • چگونگی ایجاد سرویس در اندروید
  • ارسال پارمتر به سرویس از اکتیویتی
  • رفتار بازآغازی و restart سرویس
  • معرفی ثابت Service.START_STICKY
  • معرفی ثابت Service.START_NOT_STICKY
  • معرفی ثابت Service.START_REDELIVER_INTENT
پیوست ها :
  • این جلسه دارای پیوست نمی باشد.
loder | اُکسیما
»» معرفی مدرس دوره
حسین رئیسی | اُکسیما

حسین رئیسی

دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک گرایش کنترل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)


دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار از دانشگاه صنعتی شریف


مسلط به زبان های برنامه نویسی:

  • جاوا
  • کاتلین
  • سوئیفت
  • سی شارپ
»» پشتیبانی دوره

مدرس دوره و تیم پشتیبانی اُکسیما به مدت نامحدود و به صورت 24 ساعت در هر زمان و مکان، پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات شما در مورد این دوره خواهند بود. بدین منظور شما می توانید از طریق روش های زیر از پشتیبانی فنی این دوره برخوردار گردید. تیم پشتیبانی این اطمینان خاطر را به شما دانشجویان گرامی خواهند داد که در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان باشند.


»» مشاوره آنلاین دوره

در صورتی که در مورد هر کدام از دوره های اُکسیما سوال و یا ابهامی در ذهن شما هست، می توانید همین حالا از طریق تلگرام با ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان استفاده نمائید.


به اشتراک بگذارید ...

دوستان و همراهان گرامی : آیا تمایل دارید این دوره را با دوستان و آشنایان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید؟

دوره های پیشنهادی

زبان برنامه نویسی جاوا اسکرپیت جزو معدود زبان‌هایی است که توانسته دنیای وب و اینترنت را بیش از سایر زبان‌های برنامه نویسی تحت تأثیر خود قرار دهد و امروزه کمتر طراح سایتی را می‌توان یافت که یا با استفاده از این زبان و یا با استفاده از فریم ورک ها نوشته شده بر پایه ی این زبان محبوب اقدام به طراحی رابط کاربری سایت‌ها ننماید. در هیچ زمان دیگری، زبان برنامه نویسی JavaScript به حدی که امروزه به آن بها داده می شود، محبوب و معروف نبوده است.

58 : 04 : 08

215

به جای صرف هزینه های چند صد هزارتومانی برای یادگیری طراحی صفحات وب، تنها با 30% هزینه ی کلاس های حضوری، دوره ی کامل و حرفه ای آموزش طراحی وب را برای شما عزیزان برگزار کرده ایم. به جرات می توان گفت که این دوره، کامل ترین ، جامع ترین ، به روزترین و کاربردی ترین دوره آموزشی طراحی صفحات وب در سطح اینترنت و حتی دوره های حضوری می باشد. در این دوره مفاهیم اساسی و پایه ای طراحی صفحات وب مطرح خواهد شد و زبان های HTML5 و CSS3 با جزئیات کامل و به صورت کاملا عملی و کاربردی تدریس می شود.

51 : 21 : 02

223

اگر تصمیم گرفته اید که یک مهارت جدید یاد بگیرید ما به شما یادگیری زبان سوئیفت و توسعه نرم افزارهای iOS را پیشنهاد میکنیم . زبان برنامه نویسی سویفت در حال حاضر یک زبان open source می باشد که به همراه Objective-C زبان برنامه نویسی iOS است . open source بودن سویفت بدین معناست که توسعه دهندگان از سراسر جهان اکنون می توانند به رشد و تکامل این زبان کمک کنند .

28 : 56 : 33

208